Bun venit în blogosferă d-lui Preşedinte Victor Ponta !

Bun venit în blogosferă d-lui Preşedinte Victor Ponta !

O veste bună : Victor Ponta are un blog nou ! Un blog pe care am să-l citesc la fel cum îl citesc cu interes pe al domnului Adrian Năstase.

Victor Ponta spune :

* Basescu ma injura cum ii vine la gura pe la TV. Asta de stire buna, daca ma lauda Base pe mine insemna ca e de rau, ca m-as fi apucat si eu de furat ca Roberta! E, uite asa, nu am eu B1 al meu sa il injur pe Base, dar am blog! Si sigur cei care acceseaza blogul meu sunt mult mai inteligenti decat cei care se uita la Base la B1. Imi place deja!

Asa ca o sa ma apuc, cat pot de des, sa scriu, ce cred eu ca merita spus, sau poate doar ce-mi trece prin cap. Si, daca nu va place, injurati-ma, iar eu il injur pe Base si suntem chit. Si daca o sa-mi placa o sa vedeti ca o sa perseverez.
Urati-mi succes, sau ce vreti voi, dar cititi-ma! *

I-am răspuns, pe blogul domniei sale :

* Bun venit d-l presedinte.Ma bucur mult ca sinteti prezent si aici. Succes , va transmite echipa de la Jibou- Salaj.Deci in fiecare seara ,am datoria sa intru pe cel putin doua bloguri,:A.N si V.P. *

Recomandarea mea e să citiţi şi:

Un proiect PSD pentru România – România corectă!

Despre pensiuneaedenjibou

Două lucruri umplu sufletul cu veşnic nouă şi adâncă admiraţie şi veneraţie cu cât mai des şi mai stăruitor gândirea umană se îndreaptă spre ele: cerul înstelat deasupra mea şi legea umană în mine. ( Immanuel Kant
Acest articol a fost publicat în Politica : social-democraţie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bun venit în blogosferă d-lui Preşedinte Victor Ponta !

  1. Pingback: Bun venit în blogosferă d-lui Preşedinte Victor Ponta ! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un comentariu